Televizor LED LG 43LH500T – Review si recomandari

LG 43LH500T este un televizor numai bun pentru acasa, un model care face parte din categoria NonSmart, beneficiaza de un ecran de dimensiuni generoase – masoara in diagonala aproximativ 108 cm si este capabil sa redea imagini la o calitate Full HD. Cei de la Lg raman printre optiunile majoritare in ceea ce priveste achizitiile de televizoare, modelul in cauza LG 43LH500T, avand o valoare care reflecta un raport calitate pret excelent.

LG 43LH500T este perfect atat pentru camera de zi cat si pentru dormitor avand dimensiunea ideala de 108 cm, un ecran LED ce suporta rezolutii Full HD de pana la 1920 x 1080 pixeli cu un contrast dinamic de 500:1 si o luminozitate de 250 cd/mp.

Imagnile clare si foarte apropiate de natural sunt procesate de o sumedenie de sisteme inteligente printre care: Senzor Motion Eco – imaginile sunt clare lipsite de blur chiar si atunci cand te joci sau urmaresti un film de actiune in care scenele se succes foarte rapid, Picture Wizard III – ajustezi usor elementele imaginii, cum ar fi nivelul de negru, culoare, nuanta, si iluminare. Tehnologia inteligenta de economisire a energiei calibreaza si optimizeaza in mod automat contrastul, luminozitatea, egalizarea albului si culoarea astfel incat tu sa te bucuri de o imagine la calitate inalta dar si sa economisesti energie in acelasi timp.

Sonorizarea este asigurata de cele doua difuzoare stereo  ce livreaza impreuna o putere de 20 W si beneficiaza de urmatoarele caracteristici superioare: sunet stereo si Sound Mode.

Este compatibil cu cele mai noi tipuri de transmisii DVB-T/DVB-C fiind capabil sa receptioneze o multitudine de posturi TV atat in format digital cat si analogic.

Acesta sta foarte bine si din punct de vedere al conectivitatii fiind dotat cu 2 porturi HDMI, un port component, 1 port USB 2.0, slot CI+, minijack pentru casti, si iesire audio digitala. Playerul media incorporat iti va da posibilitatea sa urmaresti filmul sau serialul tau preferat direct de pe stick pur si simplu conectand la portul USB 2.0. Deasemenea atasand un stick la portul USB vei putea inregistra emisiunea ta favorita, acesta fiind compatibil cu functia USB Recording.

Cantareste aproximativ 8.5 Kg iar consumul energetic este extrem de mic, chiar mai mic fata de un bec normal de aproximativ 43 W.

Este alegerea perfecta daca iti doresti un televizor performant cababil sa redea imagini de calitate Full HD disponibil la un pret accesibil: Verifica oferta pret

Fiind inclus in cea mai noua campanie de reduceri il poti achizitiona zilele acestea la reducere de pret: Verifica pret actualizat