Televizor LED LG 32LH500D – REVIEW SI RECOMANDARI

LG 32LH500D este un televizor excelent pentru acasa, un model de marca care va incerca sa te tina cat mai mult timp in fata acestuia, un model care dealtfel este capabil sa redea cadre perfecte apropiate de realitatea cotidiana, totul cu o rezolutie HD pe un ecran de 80 cm. Acesta poate fi folosit si pe post de monitor, conectat la o unitate PC pe post de monitor gaming. Arata bine si ca design, lucru evidentiat de materialele de buna calitate din care este construit si are o rama foarte subtire care pune in valoare ecranul superb de 80 cm. Acest TV iti ofera un design special cu o grosime a ramei de doar 12mm.

LG 32LH500D este perfect atat pentru camera de zi cat si pentru dormitor avand dimensiunea ideala de 80 cm, un ecran LED ce suporta rezolutii HD de pana la 1366 x 768 pixeli cu un contrast dinamic de 500:1 si o luminozitate de 200 cd/mp.

Imagnile clare si foarte apropiate de natural sunt procesate de o sumedenie de sisteme inteligente printre care: Senzor Motion Eco – imaginile sunt clare lipsite de blur chiar si atunci cand te joci sau urmaresti un film de actiune in care scenele se succes foarte rapid, Picture Wizard III – ajustezi usor elementele imaginii, cum ar fi nivelul de negru, culoare, nuanta, si iluminare. Tehnologia inteligenta de economisire a energiei calibreaza si optimizeaza in mod automat contrastul, luminozitatea, egalizarea albului si culoarea astfel incat tu sa te bucuri de o imagine la calitate inalta dar si sa economisesti energie in acelasi timp.

Sonorizarea este asigurata de cele doua difuzoare stereo  ce livreaza impreuna o putere de 12 W si beneficiaza de urmatoarele caracteristici superioare: sunet stereo si Sound Mode

Este compatibil cu cele mai noi tipuri de transmisii DVB-T/DVB-C fiind capabil sa receptioneze o multitudine de posturi TV atat in format digital cat si analogic.

Acesta sta foarte bine si din punct de vedere al conectivitatii fiind dotat cu 2 porturi HDMI, un port component, 1 port USB 2.0, slot CI+, minijack pentru casti, si iesire audio digitala. Playerul media incorporat iti va da posibilitatea sa urmaresti filmul sau serialul tau preferat direct de pe stick pur si simplu conectand la portul USB 2.0. Deasemenea atasand un stick la portul USB vei putea inregistra emisiunea ta favorita, acesta fiind compatibil cu functia USB Recording.

Cantareste aproximativ 5 Kg iar consumul energetic este extrem de mic, chiar mai mic fata de un bec normal de aproximativ 33 W.

Este alegerea perfecta daca iti doresti un televizor performant cababil sa redea imagini de calitate HD disponibil la un pret accesibil: Verifica oferta pret

Fiind inclus in cea mai noua campanie de reduceri il poti achizitiona zilele acestea la reducere de pretVerifica pret redus