Combina frigorifica Liebherr Confort DN 48X13 – Review si specificatii tehnice

Combina frigorifica Liebherr Confort DN 48X13 este unul din modelele care cu siguranta se va regasi in casele multor romani, un model excelent din punct de vedere al calitatilor afisate, dar si al pretului care este unul foarte bun. Nu este un model de volum mare, dar nici foarte mica, aproximativ 338 litri, suficient de mare pentru un apartament ca al romanilor, unde stim ca e mereu problema spatiului.

La capitolul design, vei observa destul de multe elemente de design, cat sa o faca pe aceasta placuta la vedere, materialele sunt de calitate, foarte bine finisate, iar culoarea este una alba mata. Designul combinei este unul foarte placut. Aceasta este în primul rând inalta, avand dimensiunile de 201 x 60 x 63.1 cm. Combina este alcatuita din materiale de calitate, fiind ușor de curatat si de intretinut. In acelasi timp, sistemul SmartSteel reduce retinerea amprentelor, iar posibilitatea zgarierii usilor este mult mai mica. Acestea sunt prevazute cu mânere verticale si balamale revesibile. Deschiderea se face spre dreapta în mod standard, dar vei putea schimba oricand directia daca ai nevoie. Interiorul beneficiază de iluminare cu becuri LED, care au nivel al consumului foarte redus.

Un alt lucru care ne va interesa la acest model este si consumul, combina frigorifica Liebherr Confort DN 48X13 fiind una destul de economica, dovada fiind incadrarea acesteia in clasa de consum A++. Astfel avem un consum energetic estimat de aproximativ 242 kWh/an. Cu doua circuite de racire complet reglabile, tehnologia DuoCooling ofera posibilitatea de a controla cu precizie temperaturile din frigider si congelator independent.

Sistemul electronic de control este echipat cu un afisaj digital al temperaturii si al informatiilor cu privire la valorile setate.

Sistemul de racire integrat este unul de tip No Frost, un detaliu important care va scoate la iveala si faptul ca aceasta nu mai trebuie dezghetata in timp asa cum se intampa cu vechile modele. Este un lucru imbucurator deoarece dupa cum stim acumularea de gheata insemna un consum energetic mai mare dar si o eficienta la racire mai mica. Tot secretul consta in buna distributie a aerului rece, si mentinerea unei temperaturi constante in tot volumul acesteia. Distributia la interior se face astfel, in partea de sus aveam zona pentru frigider, iar in partea de jos congelatorul, ambele echipate cu usi de acces independente cu functie reversibila.

Frigiderul de volum 243 litri este impartit pe 4 nivele de rafturi din sticla rezistenta la o greutate de 45 Kg, la care se adauga 3 suporti de usa si un compartiment special pentru fructe si legume. In conditiile in care doresti sa gatesti alimentele in aceiasi zi, zona de depozitare produse proaspete, le va mentine proaspete pentru intreaga zi.

Congelatorul are o capacitate de 91 de litri. Acesta este organizat în 3 sertare generoase. Sertarele sunt din plastic transparent, astfel încât sa ai o vizibilitate buna. Capacitate de congelare de 9 kg în 24 de ore, fiind cu mult superioară mediei de pe piata. Datorita sistemului VarioSpace, rafturile intermediare din sticla pot fi îndepartate complet pentru a depozita si alimente mai voluminoase.

Cu ajutorul functiei Super-Frost vei obtine o congelare rapida, care va duce temperatura pana la -32 grade Celsius la interior, in congelator. Dupa congelarea completa aparatul revine la temperatura medie, fiind econmisita astfel o cantitate mare de energie. Sistemul automat de care beneficiaza atat frigiderul cat si congelatorul vor functiona independent astfel incat temperatura sa fie mentinuta la un nivel optim in tot interiorul combinei.

In timpul functionarii, combina frigorifica Liebherr Confort DN 48X13 se dovedeste a fi un model destul de silentios, cu un nivel al zomotului raportat la nivelul de 43 dB.

Recomand combina frigorifica Liebherr Confort DN 48X13 datorita calitatilor excelente pe care le prezinta, sistem racire integrat No Frost, spatiului mare dar si pretului care este unul foarte bun: Verifica oferta pret

Garantia standard oferita este de 4 ani, iar transportul este gratuit pana la tine acasa daca o comanzi de aici

O poti achizitiona zilele acesta avand o reducere consistenta, oferta pe care o consider un best buy: Verifica pret actualizat

Combina frigorifica Liebherr Confort DN 48X13, 338 l, Clasa A++, No Frost, H 201.1 cm, Alb Combina frigorifica Liebherr Confort DN 48X13, 338 l, Clasa A++, No Frost, H 201.1 cm, Alb