Televizor LED Horizon 20HL5300H – Review si specificatii tehnice

Nu incape la indoiala ca unul dintre cele mai accesibile televizoare la ora actuala este Horizon 20HL5300H, un LED Tv care beneficiaza de o diagonala a ecranului de numai 50 cm. Daca iti doresti doar un televizor care sa il asezi frumos la bucatarie pentru a urmari evenimentele care te intereseaza sau intr-o camera de dimensiuni mai mici, acesta este o varianta destul de interesanta mai ales la pretul acesta. Nu este de mirare ca este foarte bine vazul printre cumparatori iar in acest moment este destul de bine vandut. Este un model non-Smart, din generatia 2017, dotat cu cel mai nou sistem de procesare al imaginii pentru o experienta extraordinara alaturi de filmele si serialele tale preferate.

Display-ul de tip Direct LED masoara in diagonala 50 cm si suporta rezolutii HD cu 1366 x 768 pixeli. Contrastul dinamic este de 1000:1 iar luminozitatea de 180 cd/m2. Privit din lateral acesta are un unghi de vizibilitate destul de larg de pana la 170 grade. Culorile sunt reproduse in detaliu, diferentele dintre lumina si umbra sunt clar redate pe ecran iar la nivel de setari fiecare utilizator poate ajusta dupa cum considera nivelul de contrast si luminozitate.

Sonorizarea este asigurata de cele doua difuzoare pozitionate simetric de putere 6 W. Acestea beneficiaza si de caracteristici speciale de transmisie sunet cum ar fi: NiCam si Equalizer in 5 benzi de sunet.

Tunerul digital cu care vine dotat recomanda acest televizor ca fiind perfect compatibil cu noile norme de transmisie europeana lucru care se va vedea din punct de vedere al posturilor multe la numar pe care le va putea receptiona. Navigarea in meniul programabil este intuitiva deoarece acesta are meniu si in limba romana. Odata setate posturile Tv vei putea face toate ajustarile de imagine cu ajutorul telecomenzii din dotare, avand o arie de semnal de pana la 5-6 metri.

Cu ajutorul playerului integrat vei putea viziona filmele si serialele tale preferate simplu prin atasarea unui stick de memorie sau HDD extern la iesirea USB a televizorului. Sta bine si la capitulul posibilitati de conexiune si voi mentiona aici iesire HDMI, SCART, Slot CI, iesire audio, USB, si minijack casti.

Cantareste aproximativ 2.5 Kg fiind astfel usor de pozitionat si pe un suport de perete avand un consum mai mic ca la un bec de numai 36 W.

Este alegerea perfecta daca iti doresti un televizor performant capabil sa redea imagini de calitate disponibil la un pret accesibil: Verifica oferta pret

Fiind inclus in cea mai noua campanie de reduceri il poti achizitiona zilele acestea la reducere de pretVerifica pret redus