Recenzie: HEATHER MORRIS Calatoria Cilkai, pareri personale

Chiar zilele acestea mi-a trecut prin mana o carte buna, Calatoria Cilkai, de HEATHER MORRIS, o monografie a vietii tumultoase din timpul razboiului, o poveste dramatica despre supravietuire si iubire care prezinta destinul tinerei Cilka Klein. Povestile din timpul razboiului mereu sunt de actualitate, fiind de insemnatate sufleteasca daca le traiesti ca fiind personajul acelei povesti. Aestea devin captivante in viziunea celor care nu au trait acele vremuri tumultoase in care practic si faptul ca te puteai indragosti putea sa insemne o pedeapsa cu moarte prin tradarea de tara. Intriga devine si mai interesanta mai ales ca aceasta calatorie este descrisa ca fiind una adevarata ce are la baza personaje si aventuri care practic au trait aceste lucruri, intr-o perioada dificila, cea a razboiului.

Heather Morris - Calatoria Cilkai - elefant.ro

Chiar daca anii trec, redescoperim aceste povesti minunate care ne aduc aminte ca stramosii nostri practic au trait vremuri grele, mult mai dificile fata de cele actuale. Un roman bazat pe o poveste adevarata, despre iubire si supravieture, “Calatoria Cikai” te trece prin toate starile, de la spaima esecului pana la clipele de bucurie in cazul izbandei de a gasi dragostea ideala chiar si in timp de razboi si protejarea acesteia in adancul sufletului. La o varsta frageda, 18 ani, Cika este debarcata intr-un lagar la Vorkuta, un loc in care se petreceau ororile razboiului, un loc in care doar prin inteligenta si determinarea mai puteai scapa cu viata.

Câteodată, munca chiar te poate salva! – "Călătoria Cilkăi" de ...

Când i se propune să muncească la spitalul lagărului, începe să înveţe şi lucrează cu entuziasm, căci are ocazia să îndrepte măcar o părticică din răul în faţa căruia a fost neputincioasă. Ameninţarea morţii, frigul, teroarea şi foamea fac parte din cotidian, dar prieteniile noi îi insuflă dârzenie şi o ajută să reziste, aşa cum a făcut întotdeauna. Cilka este o supravieţuitoare, şi cel mai bun lucru pe care îl are de oferit este lecţia supravieţuirii. Totul ia o directie neprevazuta, cei mai buni prieteni fiind si cei care ajuta in cladirea destinului acestei fete, atat de greu de controlat ce parca tinde sa fie ca un fir de ata subtire, care oricand se poate rupe.

HEATHER MORRIS, autoarea acestei carti pline de savoarea amintirilor din razboi nu este la prima isprava de acest gen, lansand in trecut un alt bestseller indragit intitulat “Tatuatorul de la Auschwitz” o carte cu tiraj mare care s-a vandut foarte bine in toata lumea, capatand astfel renumele de bestseller. Se pare aceasta continuie pe o treapta asscendenta a succesului, continuarea primei serii, fiind oglindita asemenea in povestea plina de aventura tumultoasa a calatoriei Cilkai. Daca esti un impatimit al lecturii de calitate, sunt sigur ca ai pus pe lista si urmatoare carte a faimoasei autoare HEATHER MORRIS, care poate fi considerata la fel un adevarat succes literar.

Cartea in sine abia aparuta, este disponibila in stoc limitat, la un pret promotional: Verifica stoc actualizat

Mai multe carti din aceeasi serie editoriala, cu specific intriga/drama, pot fi vazute aici

BOOKS50 - mii de cărți cu minim 50% reducere - Bookuria