Palton Moze bordo cu detalii din piele ecologica la buzunare, review

Fiind vorba de sfarsit de sezon, colectiile toamna – iarna intra acum sub incidenta reducerilor, asa ca de curand beneficiile sunt din ce in ce mai des italnite in zona de imbracaminte groasa de iarna, asa cum se intampla si in cazul paltonului Moze bordo cu detalii din piele ecologica la buzunare. Stocurile sunt din ce in ce mai subtiri, la fel si marimile, asa ca nu e cazul sa stai prea mult pe ganduri, deoarece ce gasesti astazi, maine va fi mult prea tarziu. Din experienta proprie mereu am preferat cumparaturile la final de sezon, deoarece am reusit astfel sa iau mau multe lucruri deodata, pe care in mod obisnuit nu mi le-as fi permis.

Nelipsita piesă vestimentară în garderoba unei fashioniste, paltonul Moze bordo este o piesă de outerwear groasă, creată din 50% acrilic, 40% Poliester, 10% lana, pentru sezonul rece, sau pentru trecerea dintre iarnă și toamnă. Stilat și practic în același timp, este un must have pentru toamnă-iarnă.

Palton bordo elegant

Nasturi maxi

Guler tip rever

Captuseala din fas pe interior

Buzunare discrete

Compozitie: 50% acrilic, 40% Poliester, 10% lana

In materie de design, motivul coloristic bordo in materialul de constructie ii da acestuia un aer boem, elegant, chic, cum ii spunem noi fetele, un model ce poate fi considerat un semn al bunului gust si al feminitatii. O atentie deosebita este acordata croielii si texturii tesaturii de interior si exterior. Interiorul este captusit, sunt prezente si buzunarele intr-un format discret, fapt care permite sa bifam si rigorea de functional si elegant la un loc. Sunt disponibile toate marimile, exceptie facand perioada reducerilor, atunci cand marimile sunt limitate.

Este alegerea perfecta daca doresti sa iesi in evidenta, un model elegant ce include marimi de la cele mai mici la cele mai mari: Verifica oferta pret

Pentru tabela de marimi, vezi urmatorul link: Ghid marimi

Oferta actuala aduce o reducere suplimentara la pretul stabilit initial, perioada de valabilitate a promotiei fiind marcata de timp si marimile disponibile in stoc: Vezi pret actualizat