Palton Danny antracit cu blanita detasabila si cordon in talie, review

Tocmai a inceput sezonul perfect pentru paltoane. Desi este o piesa must have, care nu trebuie sa lipseasca din garderoba ta, trebuie sa stii cum sa alegi paltonul potrivit pentru a iesi in evidenta. Calitatea materialului dar si detaliile tehnice cum ar fi blanita detasabila, fac din paltonul Danny antracit cu blanita detasabila si cordon in talie sa fie o alegere vestimentara interesanta.

Paltonul antracit Danny cu blanita detasabila si cordon in talie este perfect pentru orice tinuta dar si pentru ocaziile la care doamnele vor decide ca il vor purta. Asadar, poate fi incadrat foarte bine la o tinuta office dar si la o tinuta eleganta, la un eveniment deosebit. Este un palton suberb cu blanita pe mansete, matlasat, confortabil si comod, calduros si aspectuos. Acest palton se inchide cu nasturi si este realizat din acril, poliester si lana, fabricat in Romania. Se poate purta in anotimpul rece pentru a completa tinutele alese cu multa grija pentru birou, nunta, botez, intalnire romantica, sau alte situatii care cer atentie sporita la vestimentatia aleasa. Detaliul tehnic, reflectat de blanita la guler detasabila, dar si cordonul de prindere median, fac din acest model sa fie imediat remarcat ca o piese vestimentara in trend, conform celor mai multe pareri venite din partea clientilor.

Palton cu rever crestat si blanita detasabila

Croi cambrat pe talie

Cordon detasabil

Buzunare funtionale

un rand de nasturi decorativi; se inchide cu un rand de nasturi

Compozitie: 65% Lana, 35% Poliester

In materie de design, motivul coloristic antracit in materialul de constructie ii da acestuia un aer boem, elegant, chic, cum ii spunem noi fetele, un model ce poate fi considerat un semn al bunului gust si al feminitatii. O atentie deosebita este acordata croielii si texturii tesaturii de interior si exterior. Interiorul este captusit, sunt prezente si buzunarele intr-un format discret, fapt care permite sa bifam si rigorea de functional si elegant la un loc. Sunt disponibile toate marimile, exceptie facand perioada reducerilor, atunci cand marimile sunt limitate.

Este alegerea perfecta daca doresti sa iesi in evidenta, un model elegant ce include marimi de la cele mai mici la cele mai mari: Verifica oferta pret

Pentru tabela de marimi, vezi urmatorul link: Ghid marimi

Oferta actuala aduce o reducere suplimentara la pretul stabilit initial, perioada de valabilitate a promotiei fiind marcata de timp si marimile disponibile in stoc: Vezi pret actualizat