Televizor Smart Android LED Sony BRAVIA, 138.8 cm, 55XF9005, review

Sony Bravia este brandul cel mai prezent de pe piata televizoarelor Smart care conteaza cel mai mult pe zona de dispozitive Tv cu interfata Smart, un dispozitiv ce merita totii banii, mai ales ca avand in fata o interfata cu sistem de operare Android, te poti conecta mult mai usor la alte dispozitive Android iar aria de selectie aplicatii este una mult mai variata. Sony BRAVIA, 138.8 cm, 55XF9005 este un televizor LED 4K cu sistem de operare Android TV. Televizorul este foarte mare, diagonala de 138.8 cm, fiind potrivit pentru cei care dispun de un living mai mare. Sony Bravia 55XF9005 impresioneaza prin rezolutia nativa UHD 4K, suportul pentru HDR (High Dynamic Range) si ecranul LED cu iluminare directa si local dimming. Sistemul de operare cu Android ofera mult mai multe aplicatii care pot fi instalate, Google Play dedicat cu aplicatii compatibile la televizoare si accesul rapid la informatiilor dorite pe bara de meniu costumizabila care va rula in partea de jos. Aici poti selecta aplicatiile care le doresti sa fie usor accesibile si sa nu stai mult timp cautandu-le prin meniul televizorului.

Televizorul Sony Bravia 55XF9005 impresioneaza de la inceput prin aspectul solid si calitatea ridicata a finisajelor. Marginea ecranului este extre de ingusta pentru diagonala sa impresionanta iar suportul central argintiu contribuie la aspectul futuristic al produsului.

Fiecare pixel este imbunatatit splendid cu tehnologia puternica de procesare a imaginii de la Sony. Parti individuale ale fiecarei scene sunt analizate si comparate cu o baza de date speciala cu imagini. Reducerea zgomotului asigurata de tehnologia X-Reality PRO elimina diverse tipuri de zgomote din semnalele TV analogice si digitale, de pe DVD-uri si discurile Blu-ray Disk si chiar si din fotografiile digitale. Sistemul de procesare al imaginii de la Sony pune accentul pe fiecare pixel reusind astfel sa reduca la minim nivelul de zgomot si al distorsiunilor al imaginilor ce se succed continuu. Ecranul de foarte buna calitate masoara in diagonala 138.8 cm si suporta rezolutii UHD 4K. Imaginile sunt exprimate foarte vii de o claritate exceptionala fara distorsiuni.

Alte caracteristici de imagine cu care te vei delecta la acest model fac referire la: 4K HDR –  continutul video HDR ofera detalii, culori si contrast exceptionale, cu o gama mult mai ampla de luminozitate decat alte formate video, Motionflow XR – aceasta tehnologie inovatoare creeaza si adauga cadre suplimentare intre cele originale.De oriunde vei privi ecranul acestuia, imaginile vor fi receptionate in clar, asta datorita unghiului de vizualizare de pana la 178 de grade. Culorile sunt la fel de bogate si vii ca si cele din natura datorita afisajului TRILUMINO, care extinde gama de culori pe care o vei receptiona pe ecran. Televizoarul Sony este compatibil si cu cu Google Cast, astfel incat puti transmite cu usurinta clipurile preferate precum cele de pe YouTube, de pe tableta sau telefon pe ecranul televizorului. Procesorul 4K HDR X1 preia fiecare pixel al imaginii pentru a putea fi prelucrat, astfel incat imaginea redata sa fie una cat mai apropiata standardului UHD. Cu remasterizarea HDR in functie de obiect, culorile fiecarui obiect din ecran sunt analizate si contrastul este reglat, spre deosebire de majoritatea televizoarelor la care contrastul este reglat numai pe curba de contrast de la negru spre alb.
Intervalul dinamic ridicat (HDR) imbunatateste intervalul dinamic al imaginii, sporind contrastul intre cele mai stralucitoare nuante de alb si cele mai intunecate de negru. Fiecare pixel este redat mai precis, indiferent de rezolutie, dand viata scenelor cu mai multe detalii. Filmele si emisiunile TV cu HDR sunt mai apropiate de inregistrarea originala si de viziunea regizorului, fiind mai luminoase, mai contrastante si mai colorate, pentru o experienta de vizionare cat mai reala.

Tehnologia Super Bit Mapping 4K HDR creeaza o imagine mai fina si mai naturala prin minimizarea schimbarilor bruste de tonalitate. Datorita performantei procesari a semnalului pe 14 biti, benzile cromatice solide ale surselor de semnal pe 8 sau 10 biti sunt dezintegrate. Aceste surse sunt convertite ascendent pana la o gradatie echivalenta pe 14 biti, cu niveluri de culoare amplificate de 64 de ori. Chipurile, scenele de apus si alte zone cu gradatii cromatice subtile sunt reproduse gratios. Calitatea HDR amplifica contrastul astfel incat tu sa te bucuri intotdeauna de o experienta de vizionare la calitate HDR. Pentru a experimenta acest efect HDR mai jos gasiti o poza care descrie in detaliu coloristic efectul HDR aplicat unei imagini transmise la televizor.Unghiul de vizibilitate este undeva la 178 de grade. Pannelul dinamic cu o rata de refresh de 50HZ, permite o trecere mai lina a imaginilor astfel incat imaginile transmise sa fie cat mai apropiate de cele din realitate. In plus modelul de fata imprimuta din caracteristicile modelelor de la brand-urile concurente, prin includerea pe lista dotarilor a tehnologiei HDR10, HLG. Maparea tonurilor de culori este una dinamica, fiecare scena fiind accentuata individual pentru a aduce la viata cadre cat mai apropiate din viata cotidiana. Avand aceasta calitate exceptionala, imaginile vor corespunde cerintelor pentru cele mai exigente gusturi in materie de calitate. Sistemul matriceal cu LED-uri pozitionate direct in spatele ecranului amplifica nuantele de negru si lumina, oferind astfel imagini mult mai bine conturate in conditii de lumina sau intuneric. Acest lucru, combinat cu tehnologia Sony precisa de estompare locala, inseamna ca televizorul poate estompa sau ilumina independent zone individuale de LED-uri pentru un contrast mai precis si o experienta ca in cinema.

Smart TV-ul Sony ruleaza sistemul de operare Android 8.0 Lollipop, este echipat cu 16 GB memorie interna preinstalata pe care poti stoca aplicatii si jocuri si este pus in functiune de un procesor Quad-Core. Televizorul este compatibil si cu serviciul oferit de Googla Play, de unde poti recurge la instalarea si a altor aplicatii pentru filme si seriale online, navigare online si jocuri video. O alta noutate pentru acest televizor o reprezinta asistentul vocal Google, ce permite o interactiune inedita prin comenzi vocale. In general gasesc utila aceasta functia pentru a afisa detalii referito la vreme, in special dimineata cand plec la munca sau atunci cand doresc sa schimb canalul la o pozitie cunoscuta.

Sunetul este livrat printr-un sistem audio cu o putere RMS de 20W ce beneficiaza de tehnologiile audio: DTS, Dolby Digital Plus, S Master, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, etc. S-Force Master Surround simuleaza pe mai multe canale surse de sunet pentru a genera volum, intarziere si spectru de unde sonore adecvate. Te vei putea bucura de sunete bogate, de inalta fidelitate pe o zona de auditie mai larga.

Tunerul digital cu care vine dotat recomanda acest televizor ca fiind perfect compatibil cu noile norme de transmisie europeana lucru care se va vedea din punct de vedere al posturilor multe la numar pe care le va putea receptiona.

Acesta sta foarte bine si din punct de vedere al conectivitatii fiind dotat cu 4 porturi HDMI, port component, 3 porturi USB 2.0, minijack pentru casti, si iesire audio digitala. Playerul media incorporat iti va da posibilitatea sa urmaresti filmul sau serialul tau preferat direct de pe stick pur si simplu conectand la portul USB 2.0. Vei putea conecta la acesta chiar si alte dispozitive ce ruleaza Android apoi reda imagini pe ecranul generos. Te bucuri de o gama larga de aplicatii din Google Play: YouTube, Netflix, jocuri si aplicatii retele sociale. Pentru internet poti folosi fie o conexiune prin Wi-Fi sau LAN iar pentru transmisie date si fisiere ai inclus si modul de bluetooth. Device-urile ce poseda functia de bluetooth pot fi sincronizate cu acesta, astfel incat imaginile sa fie retransmise fara intrerupere pe ecranul acestuia.

Este o alegere perfecta, un televizor excelent din punct de vedere al pretului, care beneficiaza de multe dotari de calitate: Verifica oferta pret

Primesti garantie 2 ani, iar transportul este gratuit pana la tine acasa, daca il comanzi de aici

Deasemenea daca ai noroc, il poti achizitiona chiar la reducere de pret, pret la care consider ca este un best buy: Verifica pret actualizat