Review: Televizor TCL LED 43P735, 108 cm, Smart Google TV

TCL LED 43P735 este un televizor Smart Google Tv pe baza de Android, accesibil, ce poseda o imagine caracteristica de foarte buna calitate. Ecranul ce masoara in diagonala 108 cm, este unul de tip LED ce suporta o rezolutie maxima Ultra HD 4K. Majoritatea dintre noi tindem sa achizitionam in ultimul timp televizoare inteligente, iar Android Tv pare sa fie softul care se bucura de cel mai mult succes. Cu un astfel de televizor capeti acces la aplicatii de vizionat filme si seriale online ca Netflix, Amazon Prime, Disney+, HBO MAX sau YouTube. Poti instala oricat de multe aplicatii doresti, totul conditionat de capacitatea sa de stocare pe drive. Iar pasionatii de jocuri pot rula juca unele jocuri pe ecranul acestuia sau sa faca mirroring de pe ecranul dispozitivului mobil. Poti folosi interfata Smart si la navigat online, atunci cand deschizi browserul nativ. Deasemenea ai posibilitatea sa intrii in contact cu asistentul vocal inteligent de la Google care te directioneaza printre cautari, afisand rezultatele dorite, online sau din cadrul aplicatiilor Android. Conditia ca acesta sa functioneze este sa existe o conexiune la internet atunci cand este apelat. Televizorul TCL LED 43P735 arata foarte bine si ca design, semn ca s-au utilizat materiale de calitate pentru a completa si acest aspect, conform cu noile cerinte din 2022.

Televizor TCL LED 43P735, 108 cm, Smart Google TV, 4K Ultra HD, Clasa F

Imaginea perfecta data de standardul UHD 4K prezinta garantia unei experiente uimitoare data de culorile si imaginile vii ce aproape ca se confunda cu realitatea. Desi ca dimensiunea este maret, imi place mult faptul ca acesta reuseste sa aiba o rama subtire, care aproape se confunda cu restul ecranului, punand in evidenta mai mult partea de imagine si actiunea transmisa. Il poti aseza pe orice suprafata datorita perechii de picioruse ce ii confera acestuia o stabilitate foarte buna. Softul prezent in modul operare al interfetei smart ofera libertate deplina utilizatorului in cazul instalarii de aplicatii dedicate Tv, din platforma Android de la Google. Este foarte bine optimizata, se misca rapid si ofera o experienta de lucru fluida. Principalele aplicatii disponibile in interfata Smart Android pot fi actionate cu ajutorul telecomenzii proprii ce cuprinde si anumite scurtaturi care pornesc rapid aplicatiile in general de streaming: Netflix, Amazon Prime, etc. Poti apela si la asistentul vocal Google sau Alexa care poate prelua orice comanda vocal, pentru a face o cautare pe internet sau cauta o aplicatie specifica instalata. Pe langa aplicatiile standard predefinite daca ti-ai creat un cont Google, poti descarca si altele noi, in limita spatiului disponibil de stocare, inclusiv jocuri.

Interfata Smart Android este punctul de atractie a oricarei persoane ce doreste sa fie la curent cu noutatile de tehnologie si sa fie conectat la tot ce se intampla in online, retele sociale, web browsing si video streaming. Pe langa browserul nativ, aplicatii de citire mail si comunicare, modelul de fata suporta si continut video premium folosind Netflix sau HBO MAX. Imi place si bara de scurtaturi, ce se activeaza imediat, aici unde poti seta pana la 5 scurtaturi pentru aplicatiile cel mai des utilizate. Comutarea dintre zona de televizor si interfata Smart este un proces rapid, care se executa instand, aceasta functie fiind disponibila din telecomanda. Utilizatorul are posibilitatea sa iti seteze aplicatiile cele mai des utilizate pe bara de scurtaturi ce se activeaza rapid din butonul telecomenzii. Deasemenea telecomanda este dotata si cu buton dedicat aplicatiei de video streaming Netflix, ce permite accesarea acesteia cu usurinta.

Controlul de la distanta este intermediat facil de catre telecomanda din dotare, cu raza de actiune de pana la 8 metri. Acesta cantareste 6,5 Kg, consumul mediu inregistrat fiind de aproximativ 48 kWh consum energie electrica / 1000 ore si de 74 kWh in modul HDR/ 1000 ore (clasa F). Cele doua picioruse de sustinere cu care vine inzestrat ii asigura o pozitionare optima indiferent de suprafata, echilibrul fiind unul perfect indiferent de suprafata pe care il asezi. Daca planuiesti sa il montezi la inaltime, poti face asta cu ajutorul unui suport de perete avand standardul VESA 200 x 200.

Display-ul de dimensiune 108 cm reproduce cu exactitate fiecare detaliu de culoare, avand un contrast bun si luminozitate pe toata suprafata sa. Este un pannel LED compatibil cu tehnologii cum ar fi cele HDR, selectie mod afisare in functie de eveniment, filtrare miscare si zgomot imagine. Functia HDR imbunatateste in mod semnificativ atat contrastul cat si culorile. Cu aceasta functie zonele luminoase ale imaginilor devin si mai luminoase, astfel ca iti creeaza impresia de o imagine mult mai profunda. Gama de culori este si ea imbunatatita ceea ce sporeste considerabil numarul de culori afisate. Televizorul beneficiaza si de un mod de optimizare imagine prin scalarea continutului la un standard cat mai apropiat de cel al rezolutiei UHD, folosind tehnologia de upscalling. UHD Machine Learning AI SR identifica scenariile care descriu imaginile transmise si adapteaza culorile si alte setari de imagine in functie de specificul acestora. Aceasta tehnologie este una pe baza de AI – Artificial Inteligence, astfel ca este un proces de invatare continuu in spate care invata pe parcurs si din actiunile utilizatorlului. Gama de culori este una diversa pentru a suplini nevoile de cerinte specifice standardului UHD. Chiar si atunci cand privesti ecranul din unghi vei observa ca detaliile raman la fel de bine reproduse, informatia nefiind alterata. Pe partea de functii gaming, ALLM – Auto Low Latency Mode ce elimina efectul de latenta pentru scenele care se desfasoara rapid, asa cum se intampla in majoritea jocurilor de actiune sau cele sportive.

Pentru ca experienta audio-video sa fie completa, televizorul dispune de sistem audio cu doua boxe, fiecare dintre acestea avand o putere RMS de 2 x 10 W. Sunetul este clar, nu distorsioneaza, iar in cazul in care iti doresti o putere mult mai mare il poti conecta cu o mufa jack la un sistem audio extern. Tehnologiile audio utilizate de acesta sunt Dolby Atmos, Dolby AC-4 si Dolby TruHD. Acstea reprezinta standarde acreditate care sunt urmarite la crearea de productii cinematografice cum ar fi filmele si serialele online, pentru a surprinde cel mai bine detaliul audio al scenelor care se petrec in fata ochilor tai. Fiind un device Android, va fi usor sa partajezi continut de pe ecranul telefonului Android pe al sau ecran folosind optiunea de mirroring. Deasemenea atunci cand conectezi un USB sau HDD la acesta, poti inregistra continutul video si apoi reda mai tarziu.

Tunerul digital cu care vine dotat recomanda acest televizor ca fiind perfect compatibil cu noile norme de transmisie europeana lucru care se va vedea din punct de vedere al posturilor multe la numar pe care le va putea receptiona. Navigarea in meniul programabil este intuitiva deoarece acesta are meniu si in limba romana. Cu ajutorul playerului integrat vei putea viziona filmele si serialele tale preferate simplu prin atasarea unui stick de memorie sau HDD extern la iesirea USB a televizorului. Sta bine si la capitulul posibilitati de conexiune si voi mentiona aici 3 porturi HDMI 2.1, Slot CI+, iesire audio, 1 port USB 3.0, iesire internet prin LAN – RJ-45, 1 x Digital Optical Out si minijack casti. Conectarea la internet se face cu ajutorul tehnologiei wireless iar pentru partajare fisiere ai la dispozitie si bluetooth, versiunea 5.0. Televizorul dispune si de chromecast integrat ceea ce reprezinta un avantaj atunci cand discutam de receptia posturilor HD digitale.

Poti reada imagini sau urmari un film conectand stick-ul de date la portul USB 2.0, acesta avand integrat un sistem de redare automat fisiere video/imagini in format MPG,MPEG,DA,VOB,MKV,MP4,MOV,FLV,3GP,AVI,ASF,WMV. Per total, televizorul TCL LED 43P735 se dovedeste a fi un model receptiv la asteptarile noastre, un model compact, cu o imagine foarte buna raportata la pretul sau de achizitie. Slotul CI+ este si el prezent. Acest slot este unul foarte important, prin intermediul sau reusind sa elimini o buna parte din cabluri. Astfel, nu mai ai nevoie de decodorul clasic folosit de distribuitorii de televiziune prin cablu si puteti opta pentru decodorul pe slot CI+. Poti face cu usurinta mirroring de pe dispozitivele mobile Android si iOS pentru a partaja continuti vide-o audio pe ecranul acestuia.

Este alegerea perfecta daca iti doresti un televizor performant dotat cu tehnologii de ultima generatie la un pret foarte bun: Verifica oferta pret

Profita zilele acestea de reducerea semnificativa de pret si achizitioneaza-ti televizorul dorit la un super pret: Verifica pret redus